Wybierając opcję śledzenia mogą Państwo sprawdzić aktualny status przesyłki, zarówno po stronie Poczty Polskiej jak i operatorów zagranicznych.
Poczta Polska S.A. udostępnia adresatowi dokument PZC nie wcześniej niż 7 dni kalendarzowych po doręczeniu lub wydaniu.
Poniżej podajemy również linki do stron, na których można śledzić przesyłki poza granicami Polski:
Aby wyszukać przesyłkę rejestrowaną należy w ramce wpisać numer (np.: 0015900773312345678, PX0000000013, RR123456789PL, CP123456789PL, VV123456789PL, EE123456789PL) podany na potwierdzeniu nadania, bez spacji oraz nawiasów i nacisnąć [Szukaj].
Jeśli numer jest błędny lub w systemie nie zarejestrowano informacji o przesyłce z podanym numerem, pojawi się komunikat:
Jeśli w miejscu przeznaczonym do wpisania numeru przesyłki nie zostanie podany jej numer- pojawi się komunikat:
Jeśli wpisany identyfikator jest prawidłowy to pojawią się dane i historia zdarzeń dla określonej przesyłki. Jeżeli historia przesyłki lub informacje o niej są niezgodne z dowodem nadania należy sprawdzić poprawność wpisanego numeru.
System obecnie udostępnia informacje o następujących rodzajach przesyłek:
Dla listów poleconych oraz przesyłek firmowych poleconych wyświetlane są informacje o dniu nadania i doręczenia przesyłek, bez drogi ich przemieszczania.
Wyświetlane informacje mają jedynie charakter poglądowy i nie mogą stanowić podstawy do jakichkolwiek roszczeń wobec Poczty Polskiej S.A.
Pytania związane ze śledzeniem przesyłek i wyszukiwarką można zgłaszać na adres mailowy: kontakt@poczta-polska.pl
Poczta Polska S.A. udostępnia usługę sieciową (tzw. web service), która może być wykorzystana do tworzenia aplikacji umożliwiających śledzenie przesyłek pocztowych. Usługa dostępna jest pod adresem: Śledzenie przesyłek